Zichtbaar worden voor je klant!
Lees dan dit gratis E-book

Page content

Kleren maken de man (of vrouw)

article content

Kleren maken de man (of vrouw)

Met je kleding is het vaak moeilijk een balans te vinden. Je wilt er netjes uitzien, maar niet te stijfjes. Niet te stoer maar ook niet te tuttig. En dan moet je ook nog rekening houden met de, meestal ongeschreven, kledingvoorschriften van de branche waarin je werkt. Lastig als je net bent aangenomen, maar zelfs als je al jaren voor dezelfde werkgever werkt kan de vraag “wat doe ik aan vandaag”je tot wanhoop drijven.

Als je je lekker voelt in je kleding straal je dat uit. Maar je kleding moet niet alleen prettig zitten, je moet er ook goed uit zien. Goedgeklede mensen zien eruit alsof ze hun zaken goed voor elkaar hebben en dat helpt je vooruit in je carrière. Mooi verzorgde mensen blijken zelfs succesvoller te zijn dan minder mooi verzorgde mensen.

stijlDe Universiteit van Maastricht stelde al in 1996 door onderzoek vast dat aantrekkelijke mensen betere banen en hogere salarissen krijgen dan minder aantrekkelijke. Beoordeeld worden op je natuurlijke uiterlijk is erg oneerlijk, hier heb je zelf niet zoveel over te zeggen en je kunt jezelf niet zo snel veranderen. Met je kleding en voor de dames make-up, kun je echter meteen aan de slag en het is hetzelfde effect.

Power of Image kan je daarbij helpen! Dus maak die afspraak!

Comment Section

0 reacties op “Kleren maken de man (of vrouw)

Plaats een reactie


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ook last van te weinig klanten, te weinig omzet en je wilt daar van af!
Vul dan je naam en e-mail in om het E-book te kunnen downloaden
Je gegevens zijn veilig. Je e-mail zal nooit worden gedeeld of gepubliceerd.
Lyda
Sinds november 2002 actief met Power of Image. Gestart met enthousiasme en iedereen was mijn klant. Sinds 2015 help ik coaches en zzp-ers die te weinig klanten hebben met het bevorderen van hun zichtbaarheid zodat potentiële klanten zien hoe goed ze zijn. Hoe ga je je onderscheiden tussen de steeds groter groeiende groep van coaches en zzp-ers. De meeste coaches zijn altijd bezig met de klant en vergeten vaak zichzelf. Daar kan ik verandering in aan brengen.